دانلود آهنگ به تو فکر کردم محسن چاووشی
نوشته شده توسط : علی شریعتی
متن آهنگ به تو فکر کردم محسن چاووشی
تو این فکر بودم که با هر بهونه
یه بار آسمونو بیارم تو خونه…
حواسم نبود که به تو فکر کردن
خود آسمونه خود آسمونه…
آهنگ وب سایت موزیک ویدئو
تو دنیای سردم به تو فکر کردم
که عطرت بیاد و بپیچه تو باغچه
بیای و بخندی تا باز خنده هاتو
مثل شمعدونی بذارم رو طاقچه
جستجوی موزیک وب سایت موزیک ویدئو
به تو فکر کردم به تو آره آره
به تو فکر کردم که بارون بباره
به تو فکر کردم دوباره دوباره
به تو فکر کردن عجب حالی داره…
تو و خاک گلدون با هم قوم و خویشین
من و باد و بارون رفیق صمیمی
از این برکه باید یه دریا بسازی
یه دریا به عمق یه عشق قدیمی
دوست داشتم با تمام وجودم
عزیزم هنوز هم تو رو دوس دارم…
الهی همیشه کنار تو باشم
الهی همیشه بمونی کنارم.
دانلود آهنگ وب سایت موزیک ویدئو
به تو فکر کردم به تو آره آره
به تو فکر کردم که بارون بباره
به تو فکر کردم دوباره دوباره
به تو فکر کردن عجب حالی داره…




:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: